Tel | +48786105102 |
sklep@karambol.pl | |
Konto bankowe | 98 1140 2004 0000 3502 7410 7259 |
Strony transakcji
Towary i Zamówienia
Czas realizacji zamówienia
Formy płatności
Transport / Dostawa
Faktury VAT, paragony
Wydanie towaru
Reklamacje i gwarancje
Zamawiający ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu (-ów) do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę. Jeżeli Karambol.pl nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
W przypadku nie uznania reklamacji klient może odebrać reklamowany towar w siedzibie bądź we wskazanym przez sklep Karambol.pl serwisie na terenie Warszawy lub zostanie do niego wysłany za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką ekonomiczną zwykła lub pobraniową ( w przypadku pobrania kwota pobrania będzie odpowiadać kwocie przesyłki, w przypadku przedpłaty niezwłocznie po jej zaksięgowaniu ), wybór formy odbioru należy do kupującego, do tego czasu towar będzie magazynowany na koszt sklepu. Na produkty noszące uszkodzenia, które nie są skutkiem niezgodności towaru z umową, w rozumieniu ustawy o sprzedaży konsumenckiej1, sklep zaproponuje odpłatną naprawę produktu o czym poinformuje kupującego poprzez e-mail.
Jeżeli produkt jest objęty gwarancją producenta lub importera sklep natychmiast przekaże towar do odpowiedniej firmy ( serwisu ) wraz z protokołem nadesłanym przez kupującego, o czym poinformujemy nabywcę poprzez e-mail wskazując właściwą firmę odpowiedzialną za rozpatrywanie reklamacji w rozumieniu ustawy o sprzedaży konsumenckiej1. Produkty objęte gwarancja importera lub producenta można przesyłać bezpośrednio na jego adres z załączeniem dokumentu sprzedaży po wcześniejszym kontakcie ze sklepem Karambol.pl w celu wskazania przez sklep odpowiedniego serwisu. Produkty objęte gwarancją importer/dystrybutora posiadajastosowny zapis w opisie produktu na stronie karambol.pl
Adres do wysyłki produktów przeznaczonych do reklamacji : Krasnobrodzka 19a/116, 03-214 Warszawa
Zwroty
Informujemy, że przysługuje Państwu prawo zwrotu towaru w stanie nienaruszonym (zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów rozdz. 16 ust. 1 pkt 10 z późniejszymi zmianami ), jeśli towar posiadał pudełko, musi być odesłany w miarę możliwości w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu w terminie do 14 dni od daty poinformowania o zwrocie , towar nie może być używany (patrz przypisy szczegółowe poniżej)
Obowiązki konsumenta w przypadku zwrotu towaru:
Termin do odstąpienia od umowy: 14 dni (art. 9 ust. 1 i 2 dyrektywy 2011/83). Poinformowanie przedsiębiorcy o zwrocie (Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oświadczenie o odstąpieniu od umowy na odległość trzeba złożyć na piśmie można skorzystać z naszego formularza zwrotu i przesłać go drogą elektroniczną)
- Zgodnie z art. 14 ust. 2 dyrektywy 2011/83 w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość konsument odpowiada tylko za wszelkie zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z towarami w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów.
- Termin zwrotu towarów: 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował przedsiębiorcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy (art. 14 ust. 1 dyrektywy 2011/83).
- Jest wskazane, aby w miarę możliwości zwracany produkt był zapakowany w oryginalne pudełko, lecz przepisy mówią, że towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zmiana w granicach zwykłego zarządu to taka zmiana, która jest wynikiem normalnego korzystania z towaru zgodnie z jego przeznaczeniem. O tym, czy zmiana mieściła się w granicach zwykłego zarządu decydują, więc okoliczności konkretnego przypadku obejmujące m.in. rodzaj i właściwości towaru.
- Klient zwraca towar na własny koszt.
W przypadku odesłania towaru używanego, którego stan wskazuje na obniżenie jego wartości, zastrzegamy sobie prawo obciążenia klienta dodatkowymi kosztami, np. jeśli będzie należało wymienić jakąś część na nową, kosztem obciążenia będzie koszt pracy serwisu + koszt danej części. W takim przypadku składowe tych dwóch kosztów wyznaczy kwotę obciążenia i o tą kwotę zostanie pomniejszony zwrot.
Koszt pracy serwisu – 40 zł netto/godzinę
towar należy zwrócić na adres :
Karambol.pl ul. Krasnobrodzka 19a/116, 03-214 Warszawa , tel. 696-634-364
Zwrot kwoty następuje niezwłocznie, jednak nie później niż do 14 dni od daty poinformowania o zwrocie.
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość (art. 16 dyrektywy 2011/83):
a) umowy o świadczenie usług, w ramach których usługa została w pełni wykonana, jeśli rozpoczęto spełnianie świadczenia za wyraźną uprzednią zgodą konsumenta oraz po przyjęciu przez niego do wiadomości, że utraci przysługujące mu prawo do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego wykonania umowy przez przedsiębiorcę
b) dostarczanie towarów wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych.
Formularz zwrotu towaru >> plik PDF <<
Ochrona danych osobowych
Postanowienia końcowe
1Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego